BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 27, 2009

sayap.......to the jurney......

Salam kembali pada semua........hari ni merupakan hari yang mulia bg semua umat islam diseluruh dunia...Aku berada dikampung ketika ini. mencari ketenangan kononnya la...cuti pun aku dh apply...2 hari beb....lepak kampung lg syok...lupakan semua hal yang menyemakkan kepala otak aku ni. so mcm mana dengan korang semua? sambut raya ke x? Tp bila petang2 mcm ni mula kebosanan timbul. Biasa la kampung. Bukan Kotaraya Kuala Lumpur. Ape yang nak aku buat ni....?
Nak keluar pun malas la. Hari ni hari jumaat...korban x dpt dilaksanakan. So tangguh la esok. X sabar lak aku nk tengok lembu dan kambing tu disembelih...mesti sakit kan..huhuhu...Masuk room Chat pun bosan....yang ade dh tentu mamat badai tu...Bosan...bosan...X pe la...aku ngat nk mandi la. Nanti2 aku sambung blk tulis blog ni. Ni cuma hanya sesi karut ngarut....hahahaha....ok semua...salam.........-eNd-

2 comments:

sayap said...

try komen diri sendiri

Anonymous said...

selamat hari raya kurban!!!!!
nk kuar umah pon malas..aish...sila2..anda perlu kurangkan kebulatan perut anda itu.. hahaha

org sgt berharap awak dpt lapangkan dapa dan kepala yg sentiasa aje nak serabut tuh..

papehal jadi.. im always be here for u...i keep my words...

ha ni lagi 1..tk pueh hati ni..asal name badai ade plak kat cni..uwaa!!! tk aci2...kite nk gak..